Szkolenia

Szkolenia, które proponujemy jako DyfuzjaWiedzy.pl są wypracowane i oparte na naszych wieloletnich doświadczeniach. Za każdym razem szkolenie jest dostosowane do konkretnych oczekiwań klienta. Zapoznaj się z naszymi możliwościami.
  • Zarządzanie: szkolenie przygotowane z myślą o osobach, dla których prowadzenie własnego biznesu to działanie świadome i profesjonalne. Ukończenie szkolenia pozwoli na właściwą i pewną reakcję w szybko zmieniającej się  rzeczywistości biznesowej.
  • Zarządzanie strategiczne: warsztat prezentujący serię najważniejszych narzędzi wykorzystywanych w budowaniu strategii przedsiębiorstwa. W rękach uczestników szkolenia strategia będzie konkretna i trafna, podczas gdy konkurenci schowają ją głęboko do swojej szuflady.
  • Zarządzanie projektami: procesy, programy, projekty nie będą już Tobie obce. Proponujemy szkolenie, podczas którego dowiesz się jak myśleć w kategoriach projektu, zbudować jego harmonogram, budżet i wersję graficzną. Uniwersalne podejście sprawi, iż zdobytą wiedzę będzie można wykorzystać zarówno w pracy z projektem unijnym jak Twoim projektem biznesowym.
  • Ekonomia społeczna: szkolenie dla profesjonalistów poszukujących szkolenia dającego wymierne efekty ekonomiczne w organizacji pozarządowej. Fundraising w praktyce to zasadnicza część tego warsztatu.
  • Metodologia badań: jeśli jesteś pracownikiem naukowym, podpowiemy jak przygotować i zrealizować badania naukowe. Jeśli jesteś przedsiębiorcą, nauczymy jakich narzędzi użyć, aby zrealizować je w przedsiębiorstwie.
  • Strategia Błękitnego Oceanu: szkolenie dla firm, które chcą wypłynąć na Błękitny Ocean, czyli za pomocą tworzenia innowacji w codziennym działaniu, chcą odkryć niezagospodarowaną przestrzeń rynkową. Metoda Strategii Błękitnego Oceanu pozwoli na odmianę twojej firmy,  poprzez zbadanie obecnej sytuacji, przeanalizowanie dostępnych możliwości i wdrożeniu nowych rozwiązań.
  • Design Thinking: narzędzie, które przysłużyło się do sukcesu Apple, Google oraz firm skupionych w Dolinie Krzemowej. Naucz się tworzyć innowacje, dzięki procesowi wykorzystującemu potęgę kreatywności i interdyscyplinarnych zespołów.
  • Komercjalizacja wyników badań i transfer technologii: celem szkolenia jest przedstawienie podstaw z zakresu komercjalizacji wyników badań oraz transferu technologii, jak również wskazanie czynników warunkujących wybranie odpowiedniej ścieżki uprzemysłowienia, przedstawienie modeli komercjalizacji oraz czynników zwiększających powodzenie przedsięwzięcia.
  • Prawa własności intelektualnej: spotkanie z trenerem pomoże docenić wagę ochrony praw własności zarówno pod kątem rozwoju naukowego jak i biznesu. Podczas szkolenia dowiedzą się Państwo czy zawsze warto chronić pomysły, jak robić to najbardziej efektywnie, oraz jak wykorzystać publicznie dostępne bazy danych do budowania swojej przewagi konkurencyjnej.
  • Audyty technologiczne, innowacyjne oraz badawczo-rozwojowe: szkolenie ma na celu wskazanie pozytywnych oraz negatywnych cech w/w audytów, pokazanie dobrych praktyk z tego zakresu, wstęp do tego jak należy takie audyty przeprowadzać, jakie dane zbierać oraz jak je analizować.
  • Strategie przedsiębiorstw: na spotkaniu dowiedzą się Państwo m.in. dlaczego wizja i misja firmy jest kluczem do rozwoju przedsiębiorstwa, co wspólnego ze sobą ma zakład szewski i gigant przemysłowy, jak planować strategię firmy pod kątem zmian w branży oraz pojawiających się na rynku innowacji.
  • Spółki spin off i spin out: szkolenie ukazuje zasady tworzenia spółek spin off i spin out, różnice pomiędzy nimi, który model lepiej wybrać przy komercjalizacji w danej branży, jak są zalety i wady tych rozwiązań oraz które z nich są w stanie zwiększyć przewagę konkurencyjną.
  • Przygotowanie pomysłów pod kątem prezentacji inwestorskich: szkolenie lub warsztaty, dedykowane dla naukowców oraz osób zakładających działalność gospodarczą, to wsparcie w jaki sposób przygotować się do prezentacji przed inwestorami lub firmami zainteresowanymi inwestycją w pomysł na biznes czy technologię. Podpowiemy jak zaprezentować pomysł, co mówić a czego nie, jak zaplanować prezentację, jak zrobić to profesjonalnie i jak zainteresować słuchaczy.
+ 48 603-959-328
realizacja 7pixel.pl